Veelgestelde vragen over een training van het NBBU Skillslab


 

Wat zijn de kosten voor het volgen een training?

De kosten voor trainingen verschillen en hangen af van de organisator (NBBU of extern), trainer(s), inhoud en duur van de training. De actuele tarieven vind je altijd terug op de cursuspagina.

Exclusief voor NBBU-leden hanteren we in bijna alle gevallen een gereduceerd tarief voor de trainingen. Dat is één van de voordelen van ons lidmaatschap!

 

 

Hoe werkt het met de betaling?

De NBBU stuurt de organisatie waar je onderdeel van bent een factuur voor jouw deelname aan de training. Deze dient voorafgaand aan de training betaald te zijn.

 

 

Kan de factuur naar een ander bedrijf of privéadres?

Nee. Dit heeft niet onze voorkeur en heeft ook invloed op het tarief. De tarieven die we hanteren zijn namelijk gebaseerd op het NBBU-lidmaatschap.

 

 

Hoe kan ik me afmelden voor een cursus of de datum verplaatsen?

Je kunt je afmelden voor een cursus via de klantportal onder het kopje 'Mijn cursussen'. Let op: houd hierbij wel rekening met de annuleringsvoorwaarden.

Wil je de cursus op een andere datum volgen? Dien dan hier een verzoek in.

 

 

Kan ik ook een collega sturen als ik zelf niet kan?

Ja, je kunt eventueel ook een collega de training laten volgen als je zelf niet kunt. Neem daarvoor wel even contact met ons op via: skillslab@nbbu.nl of 033-4760200.

 

 

Ik wil nog een collega inschrijven, maar ik kan diegene niet toevoegen

Wil je je collega inschrijven, maar zie je de naam van je collega niet terugkomen in de lijst? Dit komt doordat jouw collega geen (actief) contactpersoon in de klantportal is binnen jouw organisatie. Deze persoon dient dan eerst als contactpersoon aan de organisatie toegevoegd te worden. Dit kunt u als volgt doen:

  • Klik in uw account op mijn organisatiegegevens
  • Klik in het linkermenu op contactpersonen
  • Klik rechts in beeld op het poppetje Contactpersoon – voeg hier een nieuwe contactpersoon toe.
  • Volg de rest van de stappen.

Let op: niet iedereen binnen een organisatie is gemachtigd om contactpersonen toe te voegen.

 

 

Ik heb een dieetwens of een allergie, kunnen jullie daar met de lunch rekening mee houden?

Ja, dat kunnen wij zeker. We vragen je om je dieetwensen op te geven bij je aanmelding.

 

 

Hoe kom ik met het OV bij de NBBU?

Vanaf NS-station Amersfoort Schothorst of Vathorst kun je de NBBU gemakkelijk bereiken. Je kunt vanaf daar naar ons pand lopen, maar er is ook een busverbinding beschikbaar. De dichtstbijzijnde bushalte is: Amersfoort, De Brand.

 

 

Kan ik gratis parkeren bij de NBBU?

Ja. Voor de deur van ons kantoorpand is een groot parkeerterrein waar je gratis kunt parkeren.

 

 

Hoe werkt een online training?

De NBBU streeft ernaar zoveel mogelijk trainingen fysiek te organiseren. Dus je zult steeds minder trainingen zien die online georganiseerd worden.

Mocht je jezelf toch voor een online training hebben ingeschreven, dan ontvang je een aantal dagen voor de training begint een e-mail met daarin de link naar de online omgeving waarin de training gehouden wordt.